Search Knowledge Week

 

Search Knowledge Week, utbildningsprogrammet med fokus på sökmarknadsföring, sociala medier och webbanalys.

Search Knowledge Week, ett utbildningsprogram för dig som vill förstå sökmarknadsföring, sociala medier och webbanalys bättre. Under denna vecka kan du fördjupa dig inom områdena; vikten av sök i en digital strategi, hur man skriver för webben, sociala medier och sökmotorer, att bli en trygg inköpare av söktjänster och fördjupa kunskaperna i Google Analytics, bl.a. om hur du mäter aktiviteter i sociala medier och hur du kan använda mer avancerade funktioner i verktyget.

Search Knowledge Week har sin bakgrund i att vi har valt att förlägga våra utbildningar fokuserat under en veckas tid, vilket gör att du kan snabbt stärka din kompetens inom de områden som behövs. I en tid när utvecklingen inom sökmarknadsföring, sociala medier och webbanalys går extremt snabbt behöver man kontinuerligt lära sig nytt. Vår ambition med Search Knowledge Week är att erbjuda företag kompetensutveckling som möter upp de behov som finns inom vårt område.

Medverkande är Sara Andersson som utbildar i Kravställning av din sökleverantör, Christofer Brugge utbildar i Vad är sökmarknadsföring och Skriva för webben, sociala medier och sökmotorer, Brian Clifton utbildar i de två Google Analytics utbildningarna; utbildning i Google Analytics samt hur man mäter framgång i sociala medier, Hessam Lavi utbildar i Hur man skapar en sökmotorvänlig webbplats.

Utbildningar under Search Knowledge Week:

Var social, dela!